stan


bjuder på en gammal bild på mig ifrån somras. går igenom gamla datan och hittar massa gamla bilder man nästan glömt . dyker säkert upp fler senare om jag känner mig själv rätt haha
gick med jenny på stan i flera timmar :) riktigt nice att bara gå och inte ha nått att stressa till lix. vi tog lite pauser ibland, drack lite läsk o chilla. jenny köpte massa fint o ja hitta lite jag ska köpa imorn när jag får mina pengar.
det har vart en riktigt nice dag, tack jenny. dock hade jag otur med skor som inte fanns i rätt storlek osv men det finns ju en mening me allt så jag hittar väl nått bättre antar jag hehe.
vi hörs senare, puss på er!




» jenny

tack själv ! :D <3

2010-10-26 // 17:54:47

vad hittar du på ? :D

2010-10-26 // 18:09:52

haha okej nice nice :d

2010-10-26 // 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback