timglas

jenny är här nu o vi är snart klara med mockarutor som vi bakar med lillasyster :)
om ett tag, vet inte alls om hur länge, ska vi till tette o färga hennes hår o kanske klippa lugg på henne också.
försöker att vänja mig vid min mörka hårfärg, blir lika chockad varje gång jag ser mig i spegeln xd det blir nog bra..
hörs sen, puss
fick en snilleblixt och kom på exakt vad jag ska tattuera, jag förstår inte vf jag inte kommit på det tidigare.
iaf! ett timglas bakom örat blir det  :) så fort jag har pengar, vilket nog blir nästa månad ^^
det kommer stå för i stort sätt "time is ticking so don't waste any time" som också står på min bdb-press. det är en mening jag försökt leva efter ett bra tag nu och som jag alltid kommer göra. så.. ett timglas blir det! ;)
what do you think !? har ju lite samma betydelse som carpe diem fast i en symbol :)
liknande det här blir det fast min kmr va lite högre upp o mer gömd lr hur man ska säga :) den här tattueringen e btw så sjukt fin!




Blir väldans nice ;p

2010-10-03 // 11:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback