you should let me love you



hejhej
aj fasan vad jag har ont kan ja ju börja me o säga, har träningsvärk i hela låren o nedre ryggen. inte skönt hehe.
var o handla lite me familjen för en stund sen, köpte ett par boots från H&M för 399:- har kollat på dom ett tag men de har inte funnits i min storlek men nu hade jag jävla tur som hittade ett par random i affären i just min storlek! lucky me hehe
idag blir de bara att ta de lugnt, min förkyldning bröt ut efter träningarna så jag ska göra vad jag kan för att det inte ska bli värre.. usch orkar verkligen inte me o va förkyld o äcklig mer i år. blä!
hoppas ni har det fint iaf, puss på er <3




Nice ! Ser ju exakt ut som dom jag & Mirjam har från skopunkten ;p

2010-10-31 // 18:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback