again!

japp.. då har jag börjat med diet igen då.. drack första drinken precis nyss och fy helvete! när man trycker i sig den där skiten undrar man va fan man plågar sig själv för men som tur är finns det ju tusen anledningar att hålla mig till så. usch fan säger jag bara, men det funkar så det är värt!
och imorgon börjar jag förhoppningsvis med morgonpromenaderna igen, wohoo :)




fattar inte heller varför du gör de där, du är fin ändå:) & så äre sjukt gott med dom där :D

2010-09-20 // 16:52:51

Usch .. vill inte äns tänka påt haha ! Vad menar emelie med att det är sjukt gott ? ;s

2010-09-20 // 19:52:34

haha tack emelie <3 det är sjuuukt äckligt :p choklad kanske kan va gott men INTE den här smaken iaf xd

2010-09-20 // 23:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback