jag ska lära mig att älska, älska mig själv.

hejhej
kom hem från tette för en stund sen o stekte nyss pannkakor, mums! :p
åkte till tette på morgonen för jag skulle me o köpa lite grejjer.
ikväll blir det fika med tjejorna, men vi väntar tills det blivit mörkt :) det blir ju de runt 6 nu så.
innan det ar jag ingen aning om vad som händer.
.
igår blev det bestämt att vi åker till monika våran danslärare i stockholm 8-9, ska bli skit kul :D
vi kommer dansa, mysa o gå runt på stan. lovely!
det gör ju dock att alla mina pengar går åt det den här månaden men jag ska försöka få till så jag kan köpa nått litet klädesplagg, or else I will die :| hehehe




Ovanlig bild på dig :D Nice !

2010-10-01 // 10:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback