tiden som gått och allt den tog med sig

jag har insett så mycket på senaste tiden
jag har släppt mig fri ifrån mina egna kedjor
jag är lycklig nu och jag ser ljust på allt
något jag inte visste hur man gjorde förut
jag glömde det för en period i mitt liv
jag ser många meningar med det och jag är glad att det hänt
jag är glad att jag satte mina egna murar för att nu inse så mycket
jag är tacksam över att fått lära mig läxan att ta vara på mitt liv
att sätta värde på mig själv och varje stund jag har här på jorden
jag har insett att jag faktiskt är den jag alltid varit, jag är jag.
den jag visste att jag var då, den är jag nu med.
jag hade rätt alla gånger jag sa att jag hade hittat mig själv.
jag tappade bort mig själv i något år men nu är jag tillbaka
nu vet jag vad jag ska akta mig för
nu vet jag vad jag ska hålla fast vid
nu vet jag att jag alltid ska värdesätta mig själv
för jag är värd så mycket, precis som alla andra.
jag är värd en varm famn, öron som lyssnar och ögon som ser.
jag är värd blickar med kärlek och jag är värd kärlek ifrån mig själv.
jag är värd mina vänner och dom är värda mig, jag ska aldrig släppa er.
jag ska aldrig någonsin försvinna igen som jag gjorde då...
nu är jag tillbaka, starkare än någonsin.
och jag vet att hur djupa dalar jag än måste vandra igenom på min väg
så kommer jag alltid minnas allt jag lärt mig och alltid hitta
styrkan att vandra hela vägen upp igen utan att falla till marken.
jag är så tacksam att jag har alla runtomkring mig, jag har så mycket kärlek att ge.
så mycket jag sparat inom mig under all den här tiden.
jag är här igen, lita på det.




» jenny

<33

2010-09-06 // 20:38:34

Det är bra (Y)

2010-09-06 // 21:22:23

finns<3

2010-09-07 // 00:46:39

Okej ;p Vi slutar 3 -_-

2010-09-07 // 09:01:24
» Pappa

Jag tänker inte på allt elände utan på det vackra som ännu finns kvar.

2010-09-07 // 16:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback