24 APRIL

god morgon. jag har haft ett fint lov.. vart utomhus rätt mycket, ätit alldeles för mycket gott, känt hur sommaren kryper närmre, spenderat massor av tid med min kärlek, träffat min systers lilla vovvsing som är typ det sötaste jag vet just nu och jag är superduperavis, fotat massor(vilket ni säkert märkt), invigt halvars m.m. :p
jag har haft det riktigt nice med andra ord, dock går ju alltid loven alldeles för snabbt tycker jag men nu är det väl inte sådär jätte långt kvar till sommarlovet. längtar så mycket... polen, sommarjobb för första ggn i mitt liv, långa promenader, sol och bad och förhoppningsvis skara sommarland :D
höhö nu har jag babblat på en del, men hoppas ni haft ett lika skönt lov som jag :) vi hörs, puuss.
du är det bästa jag vet <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback