ALL I NEEDED WAS A CALL

hejsan. har skit ont i halsen och så har jag fått hosta också :/ allt efter den där jävla mardrömscykelturen.. xd
förutom det är det ganska bra, jag var på träff på sommarjobbet igår och det verkar som det kommer bli nice :) jag valde att jobba på demensavdelningen höhö. bra erfarenhet tänkte jag och slängde ur mig ett "jag kan ta den!" och så vipps ska jag jobba med dementa i 4 veckor i sommar. det blir nog väldigt svårt men också roligt. som sa att dom alltid har jätte kul där :p
imorgon ska jag ha möte med mamma och rektorn om min skolgång, äntligen reagerar dom på att jag bett om hjälp... efter ett samtal ifrån mamma såklart. dom kunde ju inte lyssnat på  bara mig nejnej. aja jag är glad över att vi tar tag i det nu och förhoppningsvis ska det lösa sig.
ikväll är det dans och det ses fram emot, dock är min astma värre nu när jag har hosta så lite jobbigt kommer det nog bli men det är jag ju van vid nu -.-
vi hörs senare, puss.

här får ni en repris på första bilden jag någonsin laddade upp här på bloggen :p snyggt





» Sakke

haha, fint vardagsrum! :P

2011-04-09 // 12:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback