FIND OUT WHO I AM

hejsan. dålig uppdatering hela helgen, som vanligt. sry för det men det kommer nog tyvärr vara så ett tag. det blir inte mycket tid över till datorn på helgerna.
menmen, jag har haft en finfin helg. igår var jag och jimmy iväg i lite olika affärer tsm med mamma, bella, ias, moster och danne(kusin) :) det var faktiskt nice! på kvällen chilla vi med godis och film. myspys! igår var det också vår 6 månaders dag :) låter så töntigt att säga det så men väfän, hur ska man annars säga xd
idag har jag vart uppe i danslokalen och dansat med tette, vi gjorde klart vår del av vårt nmr till "världen är trött" och nu återstår det bara att göra klart varsin liten del till våra grupper vi tränar :) det blir nog skit bra sen när det är klart, vi är nöjda hittils iaf. småändringar dyker ju alltid upp på vägen men just nu känns det bra.
jag väntar på att jimmy ska komma hit nu.. saknar han redan x) men vi hörs imorn, puss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback