IN PICTURES

god morgon, ska snart iväg till skolan. är inte pepp men när är man någonsin pepp på skolan lix. vill bara ha helg igen, speciellt den helgen som kommer. valborg m.m. kommer bli awsome! :) bajs... nu börjar det regna också -.-
min blogg har blivit lite mer av en fotoblogg, någonting jag nog kommer fortsätta med. jag själv föredrar bilder före en massa jobbig text att läsa och att fota är för mig ett större intresse också. jag kommer ju sticka in lite vardagsinlägg då och då också, men inga superlånga texter om vad jag gjort/ska göra idag x) kanske någon outfit lite då och då osv. så vad vill ni se ? vad vill ni att jag ska försöka fota mer av ? tell me tell me :)
puuss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback