LÄNGTAN

hejsan. shit vad jag längtar till polen asså.. tänker på det hela tiden :p det ska bli så underbart, en vecka i polen med underbara människor. vi är bara fyra stycken som åker (plus fyra småbarn) me ndet gör mig ingenting för jag tror det kommer bli galet kul :D det är jag, tette, inez och kassandra som åker, lovely! hade ju vart roligt om fler åkte med men jag tror vi kmr få det awsome ändå. ååååh vad jag längtar :D ännu mer nu när värmen det har vart värsta sommarvärmen i två dagar.





2011-04-19 // 15:09:39

Vad kul! :D skulle också vilja åka faktiskt :P

2011-04-19 // 15:10:13

Synd att Mirjam inte går på Malwa bara :( (hennes kommentar)



Jag längtar med som faan ! Shoppa, sola, bada & dansa (Y) Kan inte bli bättre!

2011-04-19 // 16:33:40
» Frida

Ni kommer säkert ha det fett! Ni får hälsa Polen från oss som inte hänger med :)

2011-04-20 // 23:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback