WHAT ARE WORDS IF THEY'RE ONLY FOR GOOD TIMES THAN THEY DON'T

god morgon. lite surt att vakna såhär tidigt på lovet men ao.. jag har vaknat typ var 10e minut sen jimmy åkte vid halv 7 typ. jag vaknar och hostar hela tiden.. det är skit jobbigt. vill bara kunna sova ordentligt :/
idag vet jag inte vad som händer, vi kanske skulle gått till halvars o käka lite glass jag, bella och mamma men man får se hur det blir med det. vore kul iaf :)
vi hörs snart igen, puuss.
ang. rubriken. för det första kan jag ju säga att ALLA borde lyssna på låten "what are words-chris medina".
just den meningen håller jag med så mycket, menar man någonting på riktigt så ska orden alltid menas. inte bara när det är bra utan i alla stunder. älskar man någon på riktigt så gör man det genom alla stunder, oavsett vad. att älska någon är inte så lätt som att säga de tre orden, men säger man dom till någon så ska man också vara redo att älska personen. jag tror inte på att så djup kärlek som att älska någon försvinner, älskar man någon så gör man alltid det. man kan älska någon på olika sätt men att älska någon är djupt och har man gjort det en gång tror jag aldrig att det försvinner. att vara kär och att älska någon är inte samma sak, att vara kär kan komma och gå men att älska betyder att man bryr sig om personen. det finns ju självklart miljoner olika sätt att förklara ordet men det är ett av alla, enligt mig. aja haha jag kände att jag ville skriva det här bara :p




Jag vill också haa ! Hämta oss xD

2011-04-18 // 10:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback