YOU'VE GOT BEAUTY FROM THE INSIDE

hejsan, har suttit och pluggat typ hela dagen och nu ska jag snart iväg till jimmy.
det är skit varmt idag.. jag dör här inne asså. fuktigt och äckligt. jag har fönstret öppet och ventilen men ändå är det skit äckligt men det är väl luften. hoppas det åskar inatt mohaha :D älskar när det åskar!
imorn cyklar jag hem min cykel från jimmy, wohooo. sen kan jag börja cykla överallt ist för o ta bajsspårvagnen. älskar att cykla x)
aja, nu ska jag snart gå. vi hörs senare, ska lägga upp lite bilder från träningen igår :p puss




Jag försöker ladda upp bilderna på bdb men dom har problem med uppladdningen just nu så får väl vänta ett tag -_-

2011-04-04 // 18:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback