I'LL WAIT FOR THE RIGHT TIME


två gamla bilder från förra sommaren, vad man förändras. men ändå inte.
hejhej, det blir en ensam kväll för mig idag. jimmy drog nyss iväg till en vän och ska festa, behöver dock lite tid för mig själv tror jag nog. har mått riktigt kasst idag, har väldigt svårt att äta och det  bara kryper i hela kroppen på mig hela tiden.jag hoppas att jag mår bättre imorn eller iaf snart. synd att jag inte gillar popcorn, det ligger en hel nypoppad påse på bordet som jimmy poppa precis innan han bestämde sig för att dra iväg :p
ne nu ska jag försöka hitta nått att göra här i ensamheten, har så mycket tankar och skit i huvudet så jag behöver hålla mig sysselsatt. vi hörs, puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback