Det är okej att känna


man kan aldrig tänka "det händer inte mig". i sverige drabbas fler än 800 människor mellan 16-30 år av cancer, varje år. det är en skrämmande hög siffra, tänk om det blir jag. eller du. så istället för att lämna det åt ödet, ta den kontrollen du kan för att förhindra att just du råkar ut för sjukdomen. börja aldrig röka, sola inte solarium. och gör du redan det så sluta. jag blir så arg och ledsen när jag tänker på alla mina nära som röker.. jag tänker ofta på det.. snälla sluta röka. för er egen skull först och främst men också för alla som älskar er och bryr sig om er, jag vill inte förlora någon för tidigt. självklart vet jag att inte alla som röker får cancer eller att dom som inte röker inte har någon risk att få det men rökning är alldeles för ofta orsaken.




jag slutar röka när du ger mig 20 000:- hhaha nerå, ska försöka ! Men kommer aldrig dit liksom.. "/

2011-12-22 // 19:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback