7 FEBRUARI

Hejsan. Kom nyss hem från jimmy... usch på tidiga mornar xd
igår var vi hos jimmy och tette & simon kom och vi fika o spela kort haha. kände mig som värsta pensionären men kul var det fast egentligen är det nog bara så tråkigt så det blir kul xd jag kände mig som en zombie i slutet och jag bara skratta åt vad alla än sa typ, jag och tette sjöng på björnbröder och hon lärde mig nått kortspel som däremot var kul på riktigt! det var en nice kväll iaf :)
men nu måste jag nog fixa mig om jag ska hinna! skola till halv 12 och sen affro-dans på friskis ikväll, ser ut att bli en bra dag. vi hörs, puuuusssssssssss

(y) !!





Patians ;p eller pasians eller hur man stavar xd

(Y)

2011-02-07 // 08:01:31
» jenny

najsbajs ;D <3

2011-02-07 // 16:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback