CAN'T GET YOU OUT OF MY MIND

hejsan, nu funkar internet äntligen hemma igen efter ett dygns uppehåll x)
har solat, firat bella och vart på dansträning idag. är helt slut.. vet inte änns varför. mina ben har värkt som satan idag och jag har haft sjukt ont i halsen och knappt kunnat prata alls emellanåt. ska nog sova snart för jag kan knappt hålla ögonen öppna och huvudet börjar värka.. inte alls ovanligt.
aja, vi hörs imorn. hoppas ni haft en fin dag, puss på er.
jimmy, jag, tette och simon för en vecka sen på vår födelsedag :p kass kvalitet men tkr om den bara för det är på oss alla fyra




Oj haha xD ändrade nu ! vet att dom heter det men har råkat skriva mellangruppen varje gång jag skrivit gruppens namn fast har hunnit se det alla andra ggr xD innan jag laddat upp alltså !

2011-02-17 // 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback