EMBRACE ME

hejsan, usch uppdateringen har vart allt förutom på topp den här helgen. sry för det. men jag har haft en fin helg tsm med älsklingen, tette och simon. igår var vi på ingelsta och köpte lite nice saker. jag fick med mig en jeansjacka, en t-shirt och ett puder hem. sen käka vi där och så me :) chilli wook för min del medans killarna slängde i sig varsin nachotallrik och tette lasagne :p mums!
idag bärjar ju skolan igen, känns sådär. eller ganska skit för att vara ärlig, jag har sån ångest över allt som har med skolan att göra. bara ordet får mig att vilja hoppa ner under sängen och gömma mig tills skiten är över, vilket det aldrig känns som om den ska bli.
vid 3 ska jag massera Elin, efter det ger jag mig förhoppningsvis iväg på ett affro-pass. om hälsan tillåter.. -.-
hoppas ni får en fin dag, vi hörs mer sen. puss




Jag måste köpa friskis&svettig grej !;o ;p

2011-02-28 // 11:15:46
» Maja

Läcker bild!:D Och kommer alltid vara avundsjuk på dina ögonfransar ;o

2011-02-28 // 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback