EVERY DAY IS A LESSON

När jag har tråkigt sitter jag alltid och kollar runt på allt och inget och idag hittade jag lite nice saker som jag tänkte dela med mig av :) jag ska ju skaffa katt så fort jag bara kan och därför tyckte jag det här var lite kul att läsa:

Det motverkar astma. Forskare på Columbia University har kommit fram till att barn som växer upp i familjer som har katt ofta blir immuna mot astma.
Det får dig att slappna av. Kanske beror det på att katternas lata livsstil smittar av sig, eller att gos med hudsjur får även matte och husse att spinna: kattägare känner sig i genomsnitt lugnare än andra.
Det skyddar ditt hjärta. Kattägare löper 40 procent mindre risk att dö av hjärtattack än icke-kattägare, visar en ny studie.

jag hittade en kul sida förut :p man kan ladda upp en bild på sig själv och testa hur det skulle se ut om man gjorde olika ansiktsoperationer. det kan va kul att se! haha. tycker inte man ska plastikoperera sig och så för just skönhetens skull utan är det så att man skulle må väldigt dåligt eller ha problem pga något så tycker jag dock att plastikoperation är ett bra alternativ, men som sagt.. inte bara för skönhetens skull. jag tycker alla är vackra på sitt sätt och man ska försöka vara nöjd och stolt över den man är och hur man ser ut(är tyvärr sämst i världen på det själv men jag försöker). alla är ju unika och speciella, jag tycker man ska försöka hitta det bästa hos sig själv och vara stolt.




Kolla min change på bloggen ;p

2011-02-08 // 19:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback