LAST DAY OF WHAT ?

min sista kväll som 17åring, imorn när jag vaknar är jag 18 år. det känns knappt, ska det kännas ?
det enda som känns är semletårtan i kylskåpet som lockar något enormt.
vad vaknar jag upp som imorgon egentligen ? vad är skillnaden mer än att jag får gå ut på krogen och att mamma inte bestämmer över mig längre(ehm.. blir nog inte så stor förändring på den fronten hehe).
jag hatar att alltid när det väl närmar sig födelsedagen komma på hur meningslöst det egentligen är. vi firar knappt, vi gör ingenting mer än äter en tårta, man får en present och alla säger grattis typ. men den där spänningen över att fylla år sitter ju kvar sen man var liten. aja, just nu känns det bara som att.. jag blir en dag äldre än igår, so what typ. plus krogen då som är lite nice. AJA nog om födelsedagar!
dansen gick helt okej idag och imorgon ska vi vara med i melissas film hon gör till skolan typ, vi ska dansa som spöken på matteus kyrkogård. blir spännande! :p
vi hörs mer imorn, nu ska jag nog sova. puss




Haha, låter spännande. Vilka ska görat ?

2011-02-09 // 22:02:28

Livet som 18 är kanon! Du kommer märka skillnad. Trust me. Helt plötsligt tar hela vuxenvärlden dig på mycket större allvar, krogen är underbar, du kan ge din egna signatur på papper, du kan ta körkort etc. :D

2011-02-09 // 22:03:03

Ja så kan det kännas många år, men inte det året man fyller arton ;) ja det måste vi verkligen. Vi får planera någon helg :D

2011-02-09 // 22:10:54

- godnatt!

2011-02-10 // 00:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback