LET'S GET THIS STARTED

hejsan, hann inte uppdatera tidigare idag för mamma väckte mig imorse och sa att vi skulle till ikea så jag hoppade upp direkt och gjorde mig iordning och sen var det dax att åka. jag åkte tsm med mamma, bella(lillasyster), moster och linda(mini-kusinen) och vi hade faktiskt det kul :p vi gick runt på ikea i typ två timmar, sen åkte vi till biltema och sist till öb xd haha vi är hopplösa när vi är ute och åker, varje affär vi åker förbi ska vi in i :p har iaf köpt hygiensaker för två månader nu minst, vilket känns prima för då kan jag spara mer!
ikväll blir det bowling med jimmy, tette & simon. ska bli kul, var sjukt länge sen jag bowla. är inte så värst bra på det vad jag minns haha, aja vi får väl se sen :D innan det ska jag och jimmy gå runt på stan lite, han skulle köpa lite kläder och så tror jag. nicebajs. vi hörs, puss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback