MEMORIES AND PICTURES

jag och bella har tittat på nästan alla av våra tusentals bilder nu :) dyker upp så många fina minnen, jag kan känna dofterna från då och jag blir så himla varm i hela kroppen när jag kollar på alla glada kort! om några timmar drar jag ner till stan för då kommer min älskade hem, jag ska köpa ett block på lagerhouse där vi sen ska sitta och klistra in massor av bilder. nicebajs!

jag och tette på vår födelsedag när vi fyllde 6 lr nått sånt, haha skrattar alltid när jag ser den. hur fan sov vi för att få sånna där frillor xd tette till vänster och jag till höger.




Haha fan, vill se den där du ser ut som en uteliggare typ och jag med xD

2011-02-20 // 12:28:34

Haha ne, tror det ska finnas en värre då du sitter rakare och ser veeeery veery skinny ut ! xD

2011-02-20 // 12:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback