'CAUSE I CAN'T FIGHT IT ANYMORE

hejsan, är jätte besviken. skulle ju iväg på medelpass idag med mamma men nej, hon orkar inte. blir förbannad när man planerat o så kommer hon en timma innan man ska dra o säger att hon inte orkar! vill inte gå dit själv än heller, har ju bara vart där en gång. några ggr till så är det inga problem.
tycker inte om mig själv nu, jag är så deppig. inte med mening utan allt känns bara så tomt.. så långt borta lix. 
blir nog att försöka plugga ikväll, det behövs. men vi hörs, puuss.
jag vill ha sommar och bruna ben
jag vill ha min älsklings varma famn här nu, den behövs.




Jag ska be Maria om ett friskis kort ! På 10 pass eller vad det är ^^

2011-02-01 // 17:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback