NOBODY SAID IT WAS EASY AND I NEVER EXPECTED IT TO BE

god morgon mina kära, jag vaknade för sisådär två timmar sen. låg kvar i sängen en liten stund, gick upp och tog en låång varm dusch och nu har jag försökt få i mig lite frukost. men jag kan typ inte, det enda som gått ner är kalaspuffar. för att det är gott. jag har tröttnat på att äta samma sak heeeela hela tiden. jag behöver något nytt men det är ju lite sent att säga nu. förhoppningsvis handlar dom senare idag och då får jag se till att skicka med en liten frukostlista :)
idag händer nog inte så mycket, jag ska nog försöka ta mig ner till lagerhouse och köpa ett efterlängtat block där jag ska sitta och klistra i massa bilder från mina första dagar tills nu och sen är det meningen att jag ska fylla på så det tillslut blir mitt liv i bilder, kulkul! så det blir nog att pyssla lite. och juste, ikväll har jag dansträning också ja. det blir nice! men vi hörs senare, puuss.
söt morgonbild, ohja! håret är extra gulligt ^^




fin bild! Och håret ska vi inte prata om, skitfint när de är sådär lockigt! :D

2011-02-19 // 13:05:47

Håret är skitfint! :) Dans(Y)

2011-02-19 // 13:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback