SO MUCH MORE THAN WORDS CAN TELL

hejsansvejsan! my day today, ohyes. blir lite firande med familjen sen och så, god mat och semletårta :D det har jag och tette fått och alltid velat ha på vår födelsedag sen vi var små. våran tradition lix höhö, TETTE vi får aaaaldrig sluta äta semla på vår födelsedag. punkt slut! x) inte änns när vi är gamla tanter.

var i skolan på en lektion, första var jag inte med på för jag hade sån värk lite här odär i morse så jag tog en tablett och la mig en stund och bestämde att jag iaf skulle komma iväg till nästa lektion och det gjorde jag. jag räknade med pedagogiskt ledarskap och matte men ingen matte blev det inte.. tydligen var läraren på nån kurs eller nått. men vad gjorde det lix ;) bara nice med lite extra ledig tid såhär på sin födelsedag. det enda som fattas är min jimmy men han kommer runt 5 och jag lääängtar så mycket.

vi hörs senare, puss.





Vi ska aldrig sluta med det xd

2011-02-10 // 22:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback