STAN + AFFRO

hej! fasan vad härligt det var på affro-passet :D svettades som en gris, precis som det ska va haha. kommer absolut få iaf en något finare kropp till sommaren om jag håller igång med träningen på friskis, vilket jag sjävklart ska!
nu mår jag jätte bra och är så himla pepp på medel-passet vi ska på imorn.
gick på stan med tette en stund innan mamma kom och vi drog på träningen, här får ni lite oslagbart söta bilder xd puss




» Maja

Hur var afron?? Har velat testa det sen jag köpte kortet men det har inte blivit av ;) Är det kul?

2011-02-07 // 19:26:00

Men snälla, ser ju förjävlig ut på alla bilderna ? Antingen suddig lr dubbelhaka -_-

2011-02-07 // 19:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback