BABY I'M YOURS TO KEEP

jag har svårt att äta, eller rättare sagt så kan jag inte äta. eller jag kan men jag kan inte. jag mår illa som fan och typ spyr så fort jag kämpat i mig första tuggan.. inte alls kul. jag är ju hungrig som satan men nån mat går inte ner. igår var det lättast att dricka fruktsoppa, idag mår jag illa av det med. till och med vatten. hallåååå, helt sjukt!
ska försöka äta pappas goda pasta sen, det borde gå ner lätt för jag ääälskar det! men men we'll see.
nu är det nog inte långt kvar tills jimmy kommer, åååh vad jag längtar tills jag ser honom komma gående in på tomten. jag älskar att göra det för då är det inte många sekunder kvar tills jag får ligga med huvudet på hans bröst och bara krama om honom. kärlek.
vi hörs, antagligen inte mer idag men imorgon. pusss


längtar tills jag gör min örnfjäder!




"pappas pasta " xD Han gör väl inte pastan själv ? Det är väl mer det du får till pastan du älskar ? Haha ;p

2011-01-20 // 22:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback