BECAUSE I WAS SCARED

hejsan, kommer inte bli mycket uppdatering idag tyvärr.
ingen skola idag, hade en jobbig natt och har ont i kroppen som fan. drömde att jag blev tagen av saw-gubben och han skulle döda mig och jag har haft skit svårt att andas inatt och legat vaken i stort sätt hela tiden förutom när jag drömde den där jävla drömmen.. ingen kul natt med andra ord haha.
ska till jobbet om två timmar, ska lära mig lite nya grepp. är egentligen inte på topp men jag känner att jag måste dit.
efter det åker jag direkt till jimmy och sover där inatt så ao, vi hörs nog inte mer än nu. men hade så braaa, puuss.





» anna

grattis till jobbet gumman :) om det är nu det du berätta om för ett tag sen ;) ute på vildmarkshotellet? annars grattis ändå ;( hihi jobb som jobb :) <3 kram

2011-01-23 // 16:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback