COSY

mamma är en rastlös person och idag har hon suttit och pysslat ihop en myysig "afrikan-lampa" som hon kalla det :) jätte fin, och eftersom jag gillar sånt fick den plasera sig i mitt rum. dock ska den iiinte stå där den står för tillfället då det är ganska väldigt fult haha men jag har inte kommit på den perfekta platsen riktigt än xd
tände massa ljus i rummet och sitter här o relaxar nu bara, helt underbart. man blir så lugn av att ha tända ljus omkring sig. allt är helt mörkt förutom de här 6 ljusen och ett i lyktan i fönstret. myys!




Fiin ! :D Dock skulle nt en sån passa hos mig xd

2011-01-23 // 11:19:50
» sara

svar: tack!



vad fin du är. :)

2011-01-23 // 19:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback