EAGLE

är super sugen på att göra en ny tatuering och jag har faktiskt bestämt vad det ska bli :)
en fjäder, en örnfjäder. längtar verkligen! det enda problemet är att jag inte vet vart jag ska sätta den riktigt än men det ska jag försöka klura ut. har lite alternativ jag kan tänka mig. sen så fort jag har pengar kör jag :D
har ni några tips om vart jag kan sätta den så säg gärna till :D

den här blir det nog sen, så fin! fjädern ska stå för frihet. det har alltid vart, är och kommer alltid att vara viktigt för mig.

här är tre olika ställen det är snyggt att ha en fjäder. (mittersta där hon har texten)




Fastnade för sådär vid bröstet ;p

2011-01-12 // 22:53:35
» jenny

finns en as snygg ! som är på skulderbladet, typ döööör när ja ser den :p <3

2011-01-13 // 07:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback