HOME AGAIN

jävla hosta :( hade gympa andra/sista lektionen och kan ju inte va me så mamma har ringt o sjukanmält mig från den lektionen nu och jag kom nyss hem. ska nog lägga mig o vila lite, blir så trött av att hosta såhär. blir helt dubbelvikt när jag hostar, jobbigt som fan.. jag vill verkligen bli frisk nu. Nerma(från vildmarkshotellet) ska ringa nu vilken dag som helst, kanske redan idag och då ska jag åka dit och träffas o prata och förhoppningsvis/antagligen börja jobba direkt och då vill jag ju inte va sjuk så jag måste skjuta på det. nej fan, sängen och hostmedicin resten av dagen. olus lite plugg!
hade bäst, puss!





Sv: Förhoppningsvis till Ljungsbro till att börja med men England lockar mer men ska man va realistisk så får vi börja med att flytta från Skägget.. haha

2011-01-10 // 11:32:35

Åk ändå ? :p

2011-01-10 // 13:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback