IT IS TIME TO FLY WITH MY OWN WINGS

imorgon, då fan :p då bär det av till vildmarkshotellet efter skolan, är så peppad! det ska nog gå bra, Nerma är så trevlig så det ska inte va några problem. det ska bli kul att träffa henne och äntligen få ett klart svar om jobbet blir mitt eller inte! åååh, längtar dit. håll tummarna för mig imorn höhö
jimmy kommer hit runt 2-3, vet inte riktigt vad som händer men vä fään. det vet man ju aldrig och vi är ju bäst i världen på att göra ingenting så whatever haha
nee, nu ska jag städa iordning mitt rum lite. är trött på mitt rum. ska nog plocka undan lite saker och fräsha upp lite, känns på tiden for some changes.
vi hörs, puuuuuss.





Fin bild ! :) Oh, håller tummarna för dig !

Ditt rum är bajs ! Man blir deprimerad.. ser ju ingenting xd

2011-01-16 // 14:05:26

Great page I will be a return visitor!

2011-11-22 // 06:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback