A LITTLE BIT OF SUNSHINE TODAY

Nerma ringde precis nyss och nu är det bestämt att jag ska dit på måndag 17e klockan 1 :D prima!
ska bli skojsigt, säkert lite nervöst men det ska nog gå bra. har ju snackat me henne i telefon tusen ggr nu så är ju lite bekant med henne iaf xd så håll tummarna för mig om en vecka :D:D åååh, jag hoppas verkligen att allt blir bra nu!
.
bjuder på lite somriga bilder jag hittade någonstans :) längtar till sommaren, allt ljus och värmen. försökte lura mig själv lite förut för stunden och låg och drömde mig bort i den blå himlen utanför fönstret. nu är det grått, det blåser och jag hör droppandet från taket utanför. men jag ser det som positivt att det regnar, trots att man riskerar att slå ihjäl sig så fort man går utanför dörren för att det är så halt. det blir varmare och så småningom ska ju våren krypa fram :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback