LIFE'S A BITCH AND THEN YOU DIE

hejsan! körde på en sån där rubrik alla redan sätt tusen ggr men fäään, känner så idag typ. eller ändå itne men det ligger ju faktiskt nått i det :p
kom hem från dansen för en stund sen. vart inte så värst mycket dansande för min del idag, inte pga att jag är sjuk eller nått sånt utan pga att det mest dansades det jag inte är med i pga att jag var sjuk. men så blir det ju :/ lite trist bara.. när man vart borta så länge o e skit pepp så dansar man knappt x) aja
vart lite snack  efter också.. kändes jobbigt och bra på samma gång. vill inte ta upp om vad allt handlade om men jag hoppas allt löst sig nu och att alla förstår varandra.
när jag kom hem fanns det pizza här, en trevlig överraskning måste ja säga! vet inte när jag åt pizza sist. dock inte så nyttigt men ibland måste man ju få unna sig heheh.
aja, vi hörs men imorn. puuuss.


bild från i somras




» jenny

alla förstår varandra? vad sa ni när jag gick? <3

2011-01-26 // 21:41:34
» jenny

alla förstår varandra? vad sa ni när jag gick? <3

2011-01-26 // 21:42:17

Jävligt tråkig träning måste jag säga ! Förutom första med Melissa !

2011-01-28 // 11:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback