MAKE THIS LAST FOREVER

hejhej! kom nyss ur duschen, fasan vad skönt det var efter en hel dags sängliggande att fräsha upp sig lite!
innan jag klev in i duschen baka jag jordgubbspaj med lillasyster :p hon får alltid för sig att baka saker och såklart frågar hon alltid mig om jag vill vara med och varför inte liksom. så nu luktar det gott i luften och snart är den nog klar, muums! lr mööms som jimmy säger ;)
mina fingrar är som russin, jag har som extrem ovana att sitta och riva upp skinn och dra bort från mina fingrar. endel biter på naglarna men ne, jag river bort skinn! hehe.. inte så bra. händerna ser inte så värst fina ut kan jag ju säga. men det går lite i perioder, när jag är mer stressad eller orolig över något så håller jag på mer och ibland inte alls. aaaja.. nu vet ni det xd om nån undra lix eheheh
ha en fin kväll, puss!


bilden togs typ dagen innan jag klippte kort :p saknar det faktiskt inte alls, jag trivs i det här!




MINA händer sr nt så värst fina ut xd

2011-01-05 // 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback