SO MANY DREAMS SO LITTLE TIME

idag känner jag så mycket, för mycket på samma gång. vilket för någon timma sen resulterade i illamående o ångest. nu har det lugnat ner sig lite när jag hunnit tänka igenom alla tankar lite mer.
jag är orolig och förväntansfull på hur livet ska bli, antagligen börjar jag jobba väldigt snart. kanske redan nästa vecka! jag vet inte alls hur mycket jobb jag kmr få men jag ska ta emot så mycket som möjligt.
utöver det går jag i skolan och jag ska hinna med att träna också, jag ska få ett jympakort på friskis&svettis om ca en månad och jag vill hinna med minst 2 pass i veckan för att nå mina mål. plus att jag har dans 1 gång i veckan, jag antar att dansen kmr få ta smällen om tiden inte räcker till.. tyvärr. det är mycket som kommer hända väldigt snart och det känns så jobbigt att sitta här och bara vänta och veta men inte vara där än. att vänta är inte min grej, och inte att inte veta. jag vill veta om det kommer funka, hur mycket jag kommer jobba. om det kommer räcka så att jag och jimmy kan flytta osv. så många frågor utan svar och jag vill så himla mycket! det är bara att hålla tummarna och försöka bli frisk nu.. för det måste jag vara på måndag. shit, jag avlider snart för fasen xd och frågan är ju till sist, kommer jag räcka till ? kommer jag orka med att leva utan fritid alls typ.. aja.
imorgon ska jag till tandläkaren, om jag känner på morgonen att jag klarar av det. skola blir det inte iaf, nu ska jag bli frisk!
ehehe, nu skrev jag av mig lite. kände att det behövdes. hoppas ni haft en underbar dag, nu måste jag äta nått. puuussss





» Sakke

Haha naaaw tack ^^

Var stolt du!

nae tog bilden för känslan..

påminner mig om allt skit då

hahah x)

jamenar kolla bara på mina kinder, ser fan sjuk ut -.-

bästa modellen vet jag inte riktigt men tack ändå <3

2011-01-11 // 23:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback