THE PIECES DON'T FIT ANYMORE

fyfan vad jag inte tkr om livet just nu.. skolan känns som det absolut värsta i världen och jag förstår verkligen inte hur jag ska lyckas tvinga mig dit varje dag i två år till. jag får väl kedja fast mig i klassrummet och bosätta mig där om jag ska klara det.  he.. he.
e.m. /kvällarna är nog det tråkigaste som finns, jag kommer hem.. sätter mig i sängen och sitter här med datan i knät tills det är dax att sova. vilket jag vid det laget redan gjort ett antal ggr eftersom jag blir så uttråkad och trött.
onsdagar är bra(förutom den långa skoldagen), då är det dans vilket är så underbart så det inte finns ord till det. och då vet jag också att nästa dag kommer min älskling hem som jag får sakna varje måndag, tisdag, onsdag och halva torsdagen varje vecka. det suger. känner mig död de fyra dagarna och allt tappar mening känns det som.
mitt liv är som en massa olika bitar och jag klarar inte av att leva på det sättet.. jag hoppas det blir bra snart.
jag hoppas jag flyttar snart, kommer härifrån och skapar något eget. då skulle jag få en vardag iaf, ist för flera.
ingen förstår säkert vad jag bubblar om.. aja nu skrev jag av mig iaf. usch! vill begrava mig någonstans och vakna upp när livet flyter på och man vill leva livet man har. jag förstår inte, varför ska man ha ett liv som varje dag är en plåga, när man får kämpa sig till allting? skolan ger mig störst ångest, jag förstår verkligen inte... hur fan ska det gå ? deppinlägg, sry men va fan man kan inte alltid vara glad. right ? puss på er, vi hörs senare igen.

jag vill va fri som en fågel (8) hehehe




» ida

hur kan skolan vara en plåga då du aldrig är där? snälla svara varför du aldriiiiiiig är i skolan

2011-01-24 // 18:50:32

Gör det bästa utav situationen ist.. :/

2011-01-24 // 18:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback