TIME DOESN'T STOP BECAUSE WE DO

hejsan! vart ingen skolhelvete idag heller.. mådde bajs på morgonen. känns bättre nu iaf och jag hoppas det håller sig så. imorgon skiter jag i vilket, då SKA jag till skolan. ska till jobbet imorn också efter skolan, ska lära mig lite fler grepp för massagen vi lärt oss i skolan har för några. ska bli nice! nästa fredag jobbar jag för första ggn, nervööööst. men det ska nog gå bra!
nu väntar jag bara på att klockan bli dax för min älskling att komma :) miss you..
är underbart väder idag, det get energi och lust till livet. något man knappt har under vintern när det är mörkt och grått överallt.. aja haha vi hörs, puss.

hehe gulligt ofixat hår





fin blogg^^

2011-01-20 // 14:28:11
» sara

fin blogg du har!

2011-01-20 // 14:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback