SOMETIMES I WONDER, IS THIS REALLY THE WAY ?

hejsan, ännu en arbetsdag avklarad trots en jobbig natt med lite sömn som resulterade i väldigt trötta ögon på förmiddagen :p har vart fint väder enda tills jag klev utanför affären för ca. en timma sen. har regnat sen dess :(
idag bestäms det om jag ska iväg med inez och tette på danskurs i polen i slutet av augusti.. jag vill så gärna men pengarna räcker inte riktigt till. vi ska kolla upp alla kostnader och så och se om jag kan få till det. skulle vara grymt skoj, en vecka i polski med dans, jolla och en av mina närmsta vänner :) men vi får se.. jag håller tummarna iaf. gör det ni me :D pusss




» jenny

håller tummarna :D <3

2011-07-19 // 18:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback