LOVE IS HARD

ingenting blev riktigt som det skulle idag. blir det någonsin det ? för många timmar ensam, för några timmar tillsammans. för mycket som trycker i bröstet, var är du ? vill stanna tiden, aldrig mer höra klockan ticka. jag vill glömma allt som inte gör mig lycklig, jag vill se och minnas allt som gör mig gott. att man inte väljer hur man känner, det har jag förstått. att man inte kan fly ifrån alla känslor, man kan inte blunda för dom. jag sitter ensam, var är du ? jag gråter för en tyngd som jag inte kan identifiera. jag känner ilska för någonting jag inte vet om det existerar. du är ljuset, du är mörkret, jag är allt men ingenting. ibland undrar jag om "kärlekens kraft" egentligen finns.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback