SOMMARLOV

Idag var det skolavslutning, efter en hemsk väg dit med en punkad cyckel, blåst och illamående kom vi tillslut fram.. lite sent men vad gör det om man missar massa långa tråkiga tal :p som tur var va avslutningen kort, någon sjöng, någon spela flöjt och så snacka ingo lite. sen blev det TÅRTAAAA!! mums
efter det gick jag hem och sen var det dags för infomöte om sommarjobbet, kändes helt meningslöst.. ALLT dom sa sa dom också att dom egentligen inte behövde ta nu för att dom kommer berätta allt för oss sen på våra enheter vi ska jobba på -.- som tur var hittade jag emma i min klass där så jag var iaf med någon jag kände. tur de :p
nu är jag hemma, ska laga mat snart o sen iväg till dansen. vi ska träna inför polen, dock ska jag inte dansa för min rygg och nacke är superspända så jag har extrem huvudvärk 24/7...
vi hörs, puuuss.
snott bilderna från Tetteraise




» jenny

så jefla nice med sommarlov :D

2011-06-15 // 22:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback