I NEED BIGGER HANDS TO HOLD THIS

hej igen, är hemma från skolan nu, vi körde brännboll och kastade ärtpåsar till varandra. jag måste meddela er om att jag är världbäst på att kasta bollar, påsar osv ;) ingen kastar längre än mig!!! jag gjorde mat på störten för jag var så jeeeefla hungrig ska jag säga er! :p
nu är det bara att vänta på att dagen ska gå så det blir dags att dra sig till malwa för zuuuumbaaaa, ska bli awsome. men atteee vi hörs :) puuuss
mozart ska aaalltid lägga sig på dom mest opassande ställena, alltid på datan! och så lyckas han ofta få fram saker på datorn som jag inte änns visste existerade när han trampar runt på tangenterna :p jag passade på att klicka fram camen imorse när han låg och gosa halvt på datan höhö






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback