IT WILL ALWAYS BE YOU

lite halvmuppig bild menmen :p
'igår stack vi lite plötsligt till macke och fira han med lite förfest och några skulle till puls efter. jag var också påväg dit med dom ett tag men sen hände lite grejer så det blev aldrig riktigt av :p sen drog jag, jimmy och simon till donken o på lite andra äventyr. är så skönt för jag blir aaaaldrig bakis, har blivit det typ en gång. very nicebajs!
idag ska vi till folkparken och grilla m.m. med jimmys family och så tror jag tette o simon skulle me, det blir nog kul :) vi hörs mer sen! puuuuss
(bilder från igår kommer så fort jag fått tag på dom xd)




Jävligt synd att inte alla hängde med ut igår iaf :(

2011-05-21 // 20:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback