ångestdag

idag har jag ångest över precis allting.. det känns som att livet inte går ihop och hur mycket jag än försöker så kommer jag aldrig räcka till. det är för lite kärlek, för mycket tankar och funderingar, ingen att dela allt som snurrar i huvudet med. tyngst är känslan av otillräcklighet.. samtidigt som jag känner att det inte går att ändra på situationen i dagsläget. jag behöver kärlek, men var tog den vägen ? ilska och en känsla av hopplöshet, roller som inte tas. det känns som om tiden springer framåt men jag/vi backar.




Tråkigt att du känner så men du får försöka prata med honom och försök att komma på ett sätt som gör att han verkligen lyssnar! Du kan alltid prata med mig, det vet du men tror inte att jag är rätt person när det gäller just de sakerna <3

2012-04-19 // 15:04:07

Håller me Tette; du kan alltid prata med mig om du känner för det! ^^



sv: haha - sorry, men alla dagars outfit nu förtiden består typ av mjukisbyxor o nåt crappy linne..! haha Inte så intressant men gårdagens Outfit var naket; i plånboken! asg

2012-04-20 // 09:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback