don't raise your voice

god morgon! inatt/imorse har jag fått sova ganska mycket ändå, jag gick upp inatt runt 3 och traskade ut men förutom det har jag sovit väldigt bra. imorse var jag ute runt halv 7 och sen fick Bonzo mat. sen somnade vi tillsamans och vaknade och gick ut runt halv 10. nu sover han som en stock igen så jag fick lite tid att duscha och äta frukost :p haha det är mycket spring med en valp men all glädje gör det såå värt det!

igår fick vi klartecken från Bodil(uppfödaren) att vi får börja kalla honom för Bonzo, så ist för sitt kennelnamn Junior så heter han nu Bonzo :) han passar super bra till det tycker jag. En rolig sak jag glömt säga är att han föddes på min födelsedag :D coolt!

ska försöka fota lite annat, nu har ni bara fått hundbilder i några dagar :p men visst är han söööööööt!!!!




» Misha

Till ditt försvar är ju faktumet att den här krabaten är jävla söt!

2012-04-10 // 12:31:36
» Bodil

Lilla fina killen, han är ju helt bedårande :-) Så roligt att kunna följa er här, Kram Bodil

2012-04-10 // 15:50:29

sötisbollen ^^

2012-04-10 // 22:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback