kicking!


goddagens! ligger o slappar i soffan, jag är hur trött som helst efter att gått upp runt 7 imorse och sen hjälpt mamma o städa i ca. 5 timmar.. men det var rätt skoj. är bara så hiimla död nu efteråt xd
jimmy är iväg så jag är själv i några timmar nu. vet inte vad jag ska göra.. titta på tv och försöka hålla mig vaken.. vi får se hur det går haha.
idag har jag känt massor sparkar igen, det drog igång runt halv 3 och höll på mer eller mindre under ca. 45 min. det är så spännande och underbart att jag äntligen får känna min lille där inne, nu har jag iaf någon slags kontakt och vet när han/hon är vaken och att det står rätt till därinne. det är en obeskrivlig känsla att för första gången riktigt känna krabaten där inne <3 nu sparkas det lite igen :D




» Sakke

sv; Det är just det jag gör just nu, sitter och pluggar arslet av mig. tyvärr är allt i mitt liv just nu bara måsten, så går lix inte att planera in mer än det.



Vad kul att det har börja sparka i magen ! måste va en spännande känsla!

2012-04-02 // 19:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback