när kommer dagen

den här dagen suger ganska hårt.. jag var på bra humör och vädret är underbart men sen kom del 2 av dagen och allt bara stupade. jag undrar ibland vad livet går ut på, ibland känns allt bara lite meningslöst och som en svår jävla gåta man ständigt försöker lösa svaret på men att sanningen egentligen är att det inte finns något svar. jag vet inte, jag längtar efter livet. men jag är ju mitt i det ? så många saker är så himla underbara just nu.. bonzo, lillen, katterna. men så var det ju resten också ja..

ne nu ska jag sluta skriva och försöka muntra upp mig själv ist. puss & kram, hoppas ni haft och har en underbart dag!




Du skulle kommit hit förut ^^Vi gick en snabbis och kikade på Gina bara för att vi är så sjuukt shoppingsugna xd Finns så mkt fint som skulle vara jätte vackert på dig i sommar :)

2012-04-24 // 18:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback