vi är alla vackra


här är bilder från förra sommaren.. då tyckte jag att jag såg hemsk ut och skulle aldrig visa hela min figur för folk. de här bilderna tog jag i hopp om att jag skulle tycka att jag såg fin ut. det tyckte jag inte då, nu när jag tittar på bilderna förstår jag inte varför jag inte bara kunde vara nöjd med mig själv för jag ser faktiskt inga extrema fel på mig själv här. den här sommaren dock kommer jag ju absolut inte se ut såhär haha :p
det jag vill förmedla med det här är att.. vi tjejer blir så blinda. vi går in i vår egen värld där vi vägrar tycka att vi är okej. även fast man kanske är i bästa form man någonsin vart och det egentligen inte finns några fel så ser man inte det för man är så fast i den där tanken att man inte duger. det är så synd och jag själv är expert på att tycka illa om mig själv gällande utsidan. jag har aldrig vart nöjd med mitt yttre men alltid strävat efter det och trots framsteg mot min "bild av hur jag ska se ut" så låter jag inte mig själv se det och vara nöjd.
Var nöjda med er själva, alla är vackra på sitt egna unika sätt. man behöver inte se ut som sin favorit modell för att vara snygg, hon är hon och du är du. vi måste bli bättre på att se det fina i oss själva och våga vara nöjda med dom vi är. tänk på det, var stolt över dig själv! alla är faktiskt snygga på sitt eget sätt.




Dom där bilderna är du sjukt fin på ! Eller du var/är sjukt fin ^^

Håller med dig !

2012-04-20 // 13:10:57

Håller med-du är sjukt vacker. Det har jag alltid tyckt! Mycket bra skrivet. :) PUSS

2012-04-20 // 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback