wierd day

haha japp.. den här dagen blev inte riktigt som planerat :p jag och mamma skulle åka runt och fixa lite studentgrejer och sen hem till mig och packa. meeeen vi kom aldrig ända fram till mig xd vi blev stoppade av polisen för tydligen var bilen inte besiktad och hade vart körförbud på i en månad haha.. vilken bra kommunikation mamma och pappa måste ha! pappa är ju den som sköter det där och mamma hade ingen aning om att det var körförbud och inte hade pappa sagt nått heller :p så efter det blev det raka vägen till besiktningen o kolla om dom hade tid, det hade dom inte så då fick vi åka raka vägen hem hit. vi ville inte åka några extra vändor så jag fick helt enkelt följa med hit :p nu blir det stressigt med packningen innan helgen.. men det får jag se till att fixa!
vi har ju dans ikväll så det gjorde ingenting och det är ju alltid trevligt att hälsa på ibland :) plus att bonzo får springa fritt på baksidan (y) så nu är jag här iaf.. om en timma ca. traskar jag upp till malwa för två träningar. vi hörs förhoppningsvis när jag kommer hem ikväll :) puss & kram!

gammal bild men har inga här i klocket så det fick bli någon ur arkivet på bloggen :)

jag höll på att svimma idag, när jag och mamma var på hc en snabbis så kände jag att jag hade jätte svårt att andas, eller jag fick liksom ingen luft typ och det kändes tungt i magen.. jag har haft så tidigare så vi tänkte inte så mycket mer på det och gick vidare. sen när vi skulle tbx till bilen och åkte ner för rulltrappan så började det svartna för ögonen och väl nere såg jag ingenting och allt bara snurrade.. som tur var fanns det stolar precis brevid när man kom ner så mamma fick "slänga" ner mig i närmsta stol och så fick jag sitta där en stund.. usch vad pinsamt det var haha xd hela huvudet blev iskallt när jag satt mig ner och jag tänkte bara på hur det hela måste sätt ut haha. hade jag inte satt mig hade jag nog fallit ihop.. tur att jag inte gick själv :o läskigt var det.. vet ju inte vf det blev heller men jag måste nog se till att äta och dricka mer än vad jag gör.. är väldigt dålig på det där :/




Jättefin bild !

Haha, mamma jävla klantarsel!

2012-04-25 // 22:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback