18 augusti

bilder från dagen
Hejhej! Idag har jag vart iväg på hundutställning på himpa, det var så måånga fina hundar i alla möjliga raser. Dom som ställdes var Geisha och Mimmi, Mimmi kom 3a och fick exellent och Geisha fick Very good men blev inte placerad tyvärr. Dom hade lite olika stånd där också och jag fick iaf med mig en leksak till Bonzobajsen :p än så länge är han lite skraj för den för den piper men han kommer nog över det snart.. det var likadant när han fick sin pipgris men nu älskar han den :p
Efter att jag kom hem har jag bara tagit det lugnt, tittat på film och så slockna jag på soffan nu för en timma sen kanske.. gick in och la mig nu men ska försöka hålla mig vaken en liten stund till iaf så sover jag förhoppningsvis hela natten :) jag har väldigt svårt för att sova nu och de två senaste nätterna har vart skit dåliga så jag är väldigt trött.
Vi hörs mer imorn, då blir det städdag för mig.. trist men det behövs. Puss på er!
 




Så söt våran lilla Asta är

2012-08-18 // 22:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback